Tlumičový olej Motorex 1 L (všechny viskozity)

390 Kč 399 Kč 390 Kč 390 Kč 390 Kč 390 Kč 359 Kč od 359 Kč 322,31 Kč bez DPH 329,75 Kč bez DPH 322,31 Kč bez DPH 322,31 Kč bez DPH 322,31 Kč bez DPH 322,31 Kč bez DPH 296,69 Kč bez DPH od 296,69 Kč bez DPH
Skladem (4 ks) Skladem (6 ks) Skladem (8 ks) Skladem (4 ks) Skladem (6 ks) Skladem (4 ks) Skladem (4 ks) Zvolte variantu
Viskozita
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.

K dispozici jsou všechny viskozity: 2.5W, 4W, 5W, 7.5W, 10W, 15W a 10W30

Detailní informace

Detailní popis produktu

Do jedné nohy tlumiče přijde něco mezi 300 ml až 700 ml oleje a pak jste často v situaci, kdy litrová láhev nestačí, ale kupovat 2 litry je zase zbytečné plýtvání. Z tohoto důvodu jsme přidali do nabídky balení o obsahu 1.25 litru a 1.5 litru.

Pár příkladů z praxe, kolik je třeba oleje u některých motorek:

  • Honda Transalp 650: 1,084 litru
  • Suzuki Bandit 1200: 1,028 litru
  • Suzuki DR650: 1,130 litru
  • Honda Africa Twin CRF1000L: 1,442 litru

Tlumičové oleje Motorex používáme několik let a považujeme je za velmi kvalitní oleje do předních vidlic. Dodává nám je oficiální distributor pro Českou Republiku, firma AM-PROFI.

Oleje jsou speciálně vyvinuté pro použití v předních vidlicích a k dispozici jsou tyto viskozity:

Viskozní třída   Viskozita při 40°C (cSt)   Viskozita při 100°C (cSt)
2,5W 14,5 4,5
4W 16 5
5W 23 6,8
7.5W 34,5 9,3
10W 49,5 12,1
15W 72 16,9
10W30 63,6 11,3

 

Tipy pro výměnu oleje ve vidlicích:

  1. Doporučujeme s viskozitou neexperimentovat a řídit se přesně dle toho, co udává výrobce vašeho motocyklu (servisní manuál). 
  2. V manuálu budete mít dva údaje ohledně oleje a to množství oleje a pak výšku hladiny od horního okraje vidlice. Množství oleje berte jen jako orientační údaj pro koupení oleje, ale při výměně si vždy odměřte hladinu dle manuálu.
  3. Pokud by vás napadlo, že si ulehčíte práci a jen zespodu vidlice vypustíte starý olej a shora nalijete nový, tak to prosím nedělejte. Je to škoda práce i oleje. Nejvíce nečistot zůstává dole ve vidlici a dostanete je pryč jen rozborkou a důkladným vyčištěním. 

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: